Autentificare

Autentificare



Parola:


Inregistrare client nou

Clienti noi se pot inregistra pe pagina noastra apasand linkul de mai jos. Dupa inregistrare contul Dvs. trebuie validata. Dupa validare veti primi o instiintare pe adresa de email cu care v-ati inregistrat.
Inregistrare client nou >>
Inregistrare
 

POLITICĂ PRIVIND FIȘIERELE DE TIP COOKIE

1. Ce este un fişier cookie şi în ce scop este folosit?

Website-urile noastre utilizează tehnologia de tip cookie pentru a vă oferi un serviciu web mai bun și personalizat. Datele stocate de fișierele de tip cookie utilizate pe Website-urile noastre nu arată niciodată detalii personale în baza cărora să poată fi stabilită o identitate individuală.

Un fișier de tip cookie reprezintă un mic fișier text care este stocat și/sau citit de browserul dvs. web pe hard disk-ul dispozitivului dvs. final (de exemplu, computer, laptop sau smartphone) în funcție de site-urile web pe care le vizitați. De asemenea, fișierele de tip cookie fac interacțiunea dvs. cu siteurile web mai sigură și mai rapidă, deoarece acestea își pot aminti preferințele dvs. (de exemplu, autentificare, limbă), trimițând informațiile pe care le conțin înapoi la site-ul web originar (first-party cookie) sau către alt site web căruia le aparțin (third-party cookie), atunci când vizitați din nou site-ul web respectiv utilizând același dispozitiv final.

2. Cum puteţi controla fişierele de tip cookie

Vă puteți retrage consimțământul privind fișierele de tip cookie în orice moment. În acest scop, puteţi să blocaţi sau eliminaţi fişierele cookie fie prin intermediul setărilor browserului dvs. web sau prin utilizarea unor software-uri puse la dispoziţie de terți, sau urmând instrucţiunile specifice pentru categoriile de cookie din secţiunile următoare. In orice situaţie, pot apărea probleme legate de utilizarea anumitor părți ale site-ului web dacă dezactivaţi fişierele de tip cookie.
În cazul în care doriți să eliminați fișierele de tip cookie stocate pe dispozitivele dvs. și să configurați browserul dvs. web astfel încât să refuze fișiere de tip cookie, puteți să utilizați setările privind preferințele din browser-ul dvs. web. De obicei, puteți găsi setările de navigare referitoare la fișiere de tip cookie în meniurile „Opțiuni”, „Instrumente” sau „Preferințe” din browserul web pe care îl utilizați pentru a accesa Website-urile noastre. În funcție de browserele web existente, pot fi utilizate mijloace diverse pentru a dezactiva fișierele de tip cookie.
Pentru a afla mai multe despre fișierele de tip cookie, vă rugăm să vizitați www.allaboutcookies.org sau să vedeți www.youronlinechoices.eu, care conține informații suplimentare privind publicitatea comportamentală și viața privată online.

3. Fișierele de tip cookie utilizate pe www.secpral.ro

În baza funcției și scopului pentru care sunt utilizate fișierele de tip cookie, acestea sunt, de obicei, clasificate în următoarele categorii, pe care Secpral le utilizează pe Website-urile sale:

- Fișiere de tip cookie absolut necesare vă permit să navigați pe Website și să îi utilizați funcțiile de bază. De obicei, acestea sunt instalate doar ca răspuns la acțiunile efectuate de dvs. care echivalează cu o cerere de servicii. Aceste fișiere de tip cookie sunt indispensabile pentru utilizarea Website-urilor.
- Fișiere de tip cookie privind funcționalitatea sunt utilizate pentru a vă recunoaște atunci când reveniți pe Website-ul nostru și ne permit să vă oferim funcții îmbunătățite și mai personalizate, cum ar fi reamintirea preferințelor dvs. (Cos cumparaturi) Aceste fișiere de tip cookie colectează informații anonime și nu pot urmări navigările dvs. pe alte site-uri web. Perioada de expirare a acestor fișiere de tip cookie este de maximum 3 luni. În ceea ce priveşte third-party cookies, perioada de expirare poate să varieze şi în unele cazuri poate depăşi 2 ani.
- Fișiere de tip cookie privind marketing și identificarea publicului țintă înregistrează vizita dvs. pe Website-ul nostru, paginile pe care le-ați vizitat și link-urile pe care le-ați accesat. Vom utiliza aceste informații pentru a oferi reclame mai relevante pentru dvs. și interesele dvs. De asemenea, acestea sunt utilizate pentru a limita frecvența cu care puteți vedea o reclamă și pentru a ajuta la măsurarea eficienței campaniilor publicitare. De asemenea, putem împărtăși aceste informații cu terțe-părți (cum ar fi agenții de publicitate) în acest scop. Perioada de expirare a acestor fișiere de tip cookie este de maximum 6 luni. În ceea ce priveşte third-party cookies, perioada de expirare poate să varieze şi în unele cazuri poate depăşi 2 ani.
- Fișiere de tip cookie privind rețelele sociale vă permit să împărtășiți pe site-ul web activitatea dvs. pe rețele sociale, cum ar fi Facebook și Twitter. Aceste fișiere de tip cookie nu sunt controlate de către noi.
- Alte tipuri de fișiere de tip cookie care pot fi utilizate ulterior. Vă vom informa prin politicile noastre actualizate dacă sunt utilizate orice alte tipuri de cookies.

Vă rugăm să observați că Secpral utilizează serviciile terțelor-părți pentru a obține informații cu privire la utilizarea de către dvs. a Website-urilor noastre pentru a optimiza experiența dvs. de utilizator și pentru a vă prezenta publicitate în afara Website-urilor noastre. Aceste terțe-părți (inclusiv, de exemplu, agenţii de publicitate și furnizorii de servicii externe, cum ar fi serviciile de analiză a traficului web) pot, de asemenea, utiliza fișiere de tip cookie, asupra cărora nu exercităm niciun control.

4. Fișiere de tip cookie utilizate în scopuri statistice și pentru monitorizarea traficului web Google Analytics

Website-urile noastre utilizează Google Analytics, un serviciu pentru analiza web, furnizat de Google. Google Analytics utilizează fișiere de tip cookie pentru a ajuta un anumit Website să analizeze modul în care utilizați respectivul Website. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dvs. a Website-ului (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării utilizării de către dvs. a Website-ului, elaborând rapoarte cu privire la activitatea Website-ului pentru operatorii Website-ului și furnizând alte servicii referitoare la activitatea Website-ului și la utilizarea internetului. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. IP cu alte date deținute de Google.

Puteți renunța la Google Analytics fără a afecta modul în care puteți vizita site-ul nostru web. Informații detaliate cu privire la Google Analytics și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners.

Pentru a împiedica monitorizarea prin acest tip de cookie, puteți instala un add-in pe browserul dvs. web (http://tools.google.com/dlpage/gaoptout).

5. Fișiere de tip cookie utilizate în scopuri de comercializare directă Google Analytics

Pentru a primi anunțuri publicitare și conținut de marketing, personalizate în funcție de preferințele dvs., Website-ul nostru utilizează tehnologia DoubleClick for Publishers (DFP) şi Google Ad Exchange, furnizate de Google. Informațiile generate de fișierele de tip cookie cu privire la utilizarea de către dvs. a Website-ului (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise și stocate de Google pe servere care pot fi localizate în UE, SEE şi/sau Statele Unite. De asemenea, Google poate transfera aceste informații către terți în cazul în care are această obligaţie conform legii sau în cazul în care acești terți prelucrează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa dvs. IP cu alte date deținute de Google.

Informații detaliate cu privire la Google Analytics și protecția datelor cu caracter personal (inclusiv modul în care puteți controla informațiile trimise către Google) pot fi găsite la: https://policies.google.com/privacy/partners.

6. Fișiere de tip cookie privind rețelele sociale

Pe unele dintre Website-urile noastre, terţe părţi care furnizează aplicaţii prin intermediul acestor Website-uri pot plasa propriile lor fişiere de tip cookie în vederea monitorizării performanţei aplicaţiilor lor sau pentru a-şi personaliza aceste aplicaţii pentru dvs. De exemplu, atunci când distribuiţi un articol utilizând un buton de distribuire în reţelele de socializare (e.g., Facebook or Twitter) disponibil pe un Website, platforma reţelei de socializare asociată butonului respectiv va înregistra acest lucru. Pe unele Website-uri poate de asemenea să existe conţinut integrat („embedded”), de exemplu conţinut video al unor terţe părţi precum YouTube, şi, în acest caz, aceşti terţi pot să-şi plaseze la rândul lor propriile fişiere de tip cookie.
Asemenea fişiere de tip cookie nu pot fi accesate de Secpral.

Ultima actualizare: 24 mai 2018.

Putem actualiza această Politică din când în când și vă vom notifica orice modificare prin postarea noii variante pe Website-urile noastre. În cazul în care ne-ați furnizat datele dumneavoastră de contact și ne-ați autorizat să vă contactăm, vă vom anunța dacă modificăm această Politică în mod substanțial. Vă rugăm să consultați periodic această Politică pentru orice modificări.

 

Blog


EntraPass a ajuns la versiunea 8.10
2019-06-18
    Grupul Johnson Control ne încântă la începutul acestei veri prin anunțarea noii versiuni de software Entrapass Security Management. Versiunea 8.10 se diferențiază de versiunea 8.0 prin instrumente îmbunătățite de creare rapoarte, Audit Trail, la care se adaugă alte 20 de funcții noi și mici ajustări pentru a simplifica experiența de utilizare.

citeste mai departe ...

 

Grupul Johnson Control ne încântă la începutul acestei veri prin anunțarea noii versiuni de software Entrapass Security Management. Versiunea 8.10 se diferențiază de versiunea 8.0 prin instrumente îmbunătățite de creare rapoarte, Audit Trail, la care se adaugă alte 20 de funcții noi și mici ajustări pentru a simplifica experiența de utilizare.

Suita EntraPass Security Management este disponibilă în trei variante:

  • EntraPass Special Edition – un pachet software pentru proiecte de dimensiuni reduse, în care o singură stație client se poate conecta într-un anumit moment dat.
  • EntraPass Corporate Edition – pachet software care suportă conectarea mai multor stații client plus 50 de conexiuni mobile sau web (EntraPass Web).
  • EntraPass Global Edition – versiune unificată la nivel enterprise care suportă până la 128 de stații client și 200 de conexiuni mobile sau web.

 

Iată principalele funcții introduse de versiunea 8.10 a EntraPass.

Audit Trail

Audit Trail permite administratorilor sistemului de securitate să creeze rapoarte detaliate privind modificările aduse sistemului, momentul în care acestea au avut loc și cine a efectuat aceste modificări. Rapoartele de tipul audit trails pot urmări activitățile cardurilor, ale componentelor din sistem (centrala de control acces, ușa, centrala de efracție etc.) precum și ale operatorilor. Rapoartele conțin informații detaliate legate de tipul modificării, meniul care a fost modificat, numărul de câmpuri modificate, precum și valorile de dinaintea modificării.

Additional Cardholder Information Fields

Versiunea 8.10 introduce noi câmpuri de informații editabile pentru utilizatorii de carduri. Astfel, versiunea nouă permite completarea a 20 de câmpuri pentru stocarea informațiilor utilizatorilor. Printre exemple se pot regăsi: departamentul, adresa, numărul de identificare intern și multe altele.

Last Access User Reporting

Rapoartele acestea prezintă o informație extrem de utilă, și anume cea a ultimei activități întreprinse de un anumit utilizator. Operatorii platformei pot accesa informații cum ar fi ultima ușă deschisă de un anumit utilizator, ultima utilizare a cardului și ultimul mesaj de eveniment generat de o acțiune.

Round Badge Image

Se înregistrează noutăți și pe partea de șabloane de design a cardurilor cu două opțiuni de personalizare și multe combinații de design. Primul șablon este cel clasic, dreptunghiular și cu colțuri rotunjite, iar cel de-al doilea permite printarea pozei utilizatorului de card sub formă de elipsă.

Câmpul UniqueID pentru importul și exportul informațiilor referitoare la carduri

Procesul de export/import date utilizator implică acum un nou câmp - UniqueID. La crearea unui șablon pentru importul de date, prin selectarea câmpului UniqueID, importul este procesat fără prezența unui număr de card. Cardurile pot fi adăugate ulterior, lucru valabil și pentru export.

User Display Fields (UDF)

A priori versiunii 8.10, modulul Access Level afișa lista utilizatorilor de carduri care sunt asociați cu acel nivel de acces. Pe lângă informațiile de mai sus, noua versiune permite operatorilor adăguarea unei noi coloane pentru afișarea de informații legate de cardul utilizatorilor.

Mecansim de Confirmare a Alarmelor

EntraPass necesită o confirmare a alarmelor de către utilizatori. În condițiile afișării alarmei pe mai multe stații client (workstation), dacă unul dintre operatori confirmă o alarmă, atunci fereastra de notificare se va închide automat și pentru ceilalți clienți. Acest mecanism elimină situațiile în care o singură alarmă putea fi confirmată de mai mulți operatori.

Rulare de Rapoarte ale Activității Cardurilor

În secțiunea Cards a fost adăugată o nouă icoană care permite generarea unui raport cu ultimele tranzacții, direct din meniul User, rezultând o raportare mai rapidă a activității utilizatorilor de carduri.

Integrare Yale Wireless Assa Abloy

Datorită succesului înregistrat cu controllerul pentru o singură ușă, KT-1, inginerii de la Johnson Controls au decis să extindă sfera de compatibilitate a acestui controller. Începând cu versiunea 8.10, KT-1 suportă asocierea de până la 8 yale wireless Assa Ablow. Creșterea capabilității de la 2 la 8 yale va reduce costurile de instalare prin minimizarea numărului de controllere necesare pentru un volum ridicat de yale wireless și, bineînteles, efortul depus pentru instalarea acestora.

Integrare cu Centralele de Incendiu Simplex 400ES

EntraPass v8.10 este compatibilă cu centralele de incendiu Simplex 400ES. Sistemul poate fi extins în vederea integrării sistemelor de efracție cu cele de incendiu oferind astfel o imagine completă și complexă a întregului sistem de securitate și avertizare în caz de incendiu.

Windows Server 2019 DataCenter

Cele trei versiuni de EntraPass sunt acum compatibile cu Windows Server 2019 DataCenter.

 

Acestea sunt doar câteva dintre îmbunătățirile aduse de noua versiune de software EntraPass. Cea mai bună metodă pentru a vă convinge de performanțele acestui pachet este de a instala o versiune demo.

Suita EntraPass este disponibilă pentru descărcare aici. Este nevoie de crearea unui cont pentru descărcare. Descărcarea este autorizată de către reprezentanții Johnson Control în decurs de câteva ore.

Vești bune (așa cum am fost obișnuiți de cei de la Johnson Controls) pentru sistemele bazate pe EntraPass a căror licență a fost achiziționată și activată în mai puțin de un an - update-ul la versiunea 8.10 este free-of-charge.

Pentru a asigura integritatea bazelor de date cu evenimente și setări, se recomandă efectuarea unui update, manual sau programat, înainte de efectuarea update-ului propriu zis.

 

Spor la proiecte,

Cristian


DSC PowerSeries NEO – Avantaje
2019-05-15
    DSC – PowerSeries NEO înglobează flexibilitatea unui sistem cablat și modular, cu simplitatea unei game largi de dispozitive fără fir și echipamente periferice, rezultând un sistem hibrid versatil în funcționalitate și aplicabilitate.

citeste mai departe ...

 

DSC – PowerSeries NEO înglobează flexibilitatea unui sistem cablat și modular, cu simplitatea unei game largi de dispozitive fără fir și echipamente periferice, rezultând un sistem hibrid versatil în funcționalitate și aplicabilitate.

 

Nucleul sistemelor Neo îl reprezintă tehnologia de comunicație wireless duplex PowerG ce permite reducerea costurilor operaționale, oferind în același timp vaste posibilități de extindere.

Avantajele PowerG

  • Tehnologia FHSS (frequency-hopping spread spectrum) este o tehnică de transmisie radio ce constă în schimbarea frecvenței de transmisie la intervale de timp aleatoare asigurând o comunicație sigură între echipamentele radio și centrala de alarmă.
  • Puterea de transmisie adaptivă mărește durata de viață a bateriilor cu până la 8 ani, reducând astfel costurile asociate cu înlocuirea acestora.
  • Distanțele de transmisie mari, ce permit comunicarea în limita a 2 km în câmp deschis, elimină necesitatea instalării de repetoare suplimentare.
  • Tehnologia de transmisie sincronizată TDMA asigură o comunicație consistentă și fără întreruperi între echipamentele periferice și centrală.
  • Criptarea AES pe 128 de biți oferă un nivel ridicat de protecție împotriva instrumentele de analiză de semnal și a atacurilor digitale.
  • Accesul de la distanță permite configurarea cu ușurință a echipamentelor precum și o mai bună monitorizare a stării sistemului.
  • Locația optimă din punct de vedere radio poate fi cu ușurință determinată prin intermediul indicatorului LED al dispozitivelor PowerG.

 

Verificarea alarmelor este esențială pentru orice serviciu de monitorizare, permițând identificarea clară a situațiilor de urgență. Neo utilizează soluții inovatoare, cum ar fi verificarea video și audio, reducând considerabil costurile suplimentare generate de alarme false.

Dispecerii au posibilitatea să evalueze de la distanță, prin intermediul aplicației software, situația din interiorul obiectivului protejat în cazul unei alarme generate de o tentativă de furt, de un incendiu sau de alte situații de urgență.

Soluții de verificare a alarmelor

  • Verificare video: Neo oferă cea mai sofisticată soluție de verificare vizuală prin intermediul camerelor video PIR ce se activează în urma declanșării unei alarme. Pe baza imaginilor transmise instantaneu stației de monitorizare (echipată cu dispecerat Sur-Gard System 5), situația poate fi evaluată rapid, oferind informații precise echipelor de intervenție.
  • Verificare audio: Pentru o mai bună evaluare a situațiilor de urgență, furnizorul de servicii de monitorizare are posibilitatea de a asculta și comunica cu persoanele aflate în obiectiv, echipamentele periferice ale sistemului având microfon și/sau difuzor încorporat.
  • Detecția unei succesiuni de evenimente atipice: Bazându-se pe criterii personalizate, centralele Neo au capacitatea de a monitoriza inteligent toate echipamentele înrolate și evenimentele de alarmă pentru a face diferența eficient între alarmele false și cele reale. În momentul în care centrala detectează o secvență de evenimente specifică unei situații de urgență, stația de monitorizare va fi imediat notificată.

 

Anticipând necesitatea de maximizare a sistemelor, soluția Neo poate fi considerată, fără ezitare, o investiție pe termen lung pentru orice afacere. Patru modele de centrală cu o capacitate variind de la 16 la 128 de zone acoperă o gamă largă de aplicații și cerințe de partiționare individualizate.

Centralele antiefracție Neo

Neo este o platformă total modulară și scalabilă ce satisface atât cerințele unui sistem minimal cât și exigențele unui proiect amplu, oferind astfel garanția unei investiții pe termen lung.

Împreună cu o serie de tastauri, comunicatoare și echipamente periferice, centralele Neo, prin avantajele comunicației bidirecționale oferite de tehnologia PowerG, reduc costurile operaționale ale furnizorilor de soluții de securitate și asigură satisfacție beneficiarilor finali.

 

KIT-URI PowerSeries NEO

Profită de toate avantajele oferite de sistemele PowerSeries NEO cu noile kit-uri din oferta Secpral:

 

NEO-STARTER

  • 1 x NEO-2016NK Centrală cu 6 zone, max. 16 zone cablate/radio, 2 partiții
  • 1 x NEO-LCDRF Tastatură LCD cablată, 128 zone radio și/sau cablate
  • 3 x PG-8914 Detector PIR wireless, imunitate la animale, acoperire până la 15 m
  • 1 x PG-8975 Contact magnetic wireless, indicator nivel semnal radio, PowerG

 

 

NEO-CONNECT

  • 1 x NEO-2016NK Centrală cu 6 zone, max. 16 zone cablate/radio, 2 partiții
  • 1 x NEO-LCDRF Tastatură LCD cablată, 128 zone radio și/sau cablate
  • 3 x PG-8914 Detector PIR wireless, imunitate la animale, acoperire până la 15 m
  • 1 x PG-8975 Contact magnetic wireless, indicator nivel semnal radio, PowerG
  • 1 x PG-8929 Telecomandă cu 4 butoane, indicator LED și acustic, rezistent la apă
  • 1 x NEO-TL-280 Comunicator TCP/IP, criptare AES 128 biți

 

NEO-LOUD

  • 1 x NEO-2016NK Centrală cu 6 zone, max. 16 zone cablate/radio, 2 partiții
  • 1 x NEO-LCDRF Tastatură LCD cablată, 128 zone radio și/sau cablate
  • 3 x PG-8914 Detector PIR wireless, imunitate la animale, acoperire până la 15 m
  • 1 x PG-8975 Contact magnetic wireless, indicator nivel semnal radio, PowerG
  • 1 x PG-8929 Telecomandă cu 4 butoane, indicator LED și acustic, rezistent la apă
  • 1 x PG-8911B Sirenă de exterior wireless, 110 dB, lampă stroboscopică albastră

 

Noile Kit-uri sunt disponibile în cadrul ofertei Secpral pe o perioadă limitată. Ia legătura cu un noi, află mai multe detalii și comandă acum.

 

Spor la proiecte!

Alina


Protejarea instituțiilor educaționale cu soluții AI pentru supraveghere video
2019-05-14
    Pentru protejarea școlilor, accesul în clădirile acestora trebuie controlat, dar în același timp atmosfera trebuie să rămână „deschisă”, tipică unui mediu de învățământ. Soluțiile de supraveghere video reprezintă o tehnologie discretă care ajută la menținerea siguranței începând cu limitele din exterior ale instituției.

citeste mai departe ...

Oferirea unui mediu favorabil educației necesită, la un nivel minim, asigurarea siguranței elevilor. E mai ușor de zis decât de făcut, având în vedere mărimile și tipologiile variate ale instituțiilor educaționale.

Incidente notorii de violență în mediile educaționale evidențiază nevoia urgentă pentru sisteme de securitate. Însă provocările sunt mai complexe decât prevenirea cazurilor cu arme de foc care ajung intens mediatizate.

În Statele Unite, în anul școlar 2015-2016, 79% din școlile publice au înregistrat unul sau mai multe incidente de violență, furt sau alte tipuri de infracțiuni, totalizând 1,4 milioane de infracțiuni. Asta înseamnă o rată de 29 de infracțiuni la fiecare 1000 de elevi. (Sursa)

Protejarea școlilor e o provocare continuă și implică utilizarea unor instrumente diverse. Pentru diminuarea riscurilor, accesul în clădirile școlillor trebuie controlat, dar în același timp atmosfera trebuie să rămână „deschisă”, tipică unui mediu de învățământ. Școlile trebuie să fie locuri primitoare pentru elevi și familiile acestora, deci soluțiile tehnologice care restricționează accesul ar trebui să fie discrete. Securitatea în școli trebuie concepută pe niveluri sau cercuri concentrice, începând cu perimetrul școlii și venind înspre interior unde se află sălile de clasă și alte zone care trebuie protejate.

Cum poate tehnologia să fie de ajutor

Soluțiile de supraveghere video reprezintă o tehnologie discretă care ajută la menținerea siguranței începând cu limitele din exterior ale instituției. Acestea pot să monitorizeze constant și într-un mod discret fluxurile de persoane și autovehicule.

În plus, prin tehnologiile de inteligență articificială (AI) și deep learning, soluțiile de supraveghere pot oferi în timp real un avertisment atunci când apare un potențial pericol. Inteligența artificială și deep learning analizează conținutul fluxurilor video și oferă informații folositoare personalului care se ocupă de securitate, inclusiv analiza trendurilor și alarme în timp real când au loc diverse evenimente.

Pe lângă controlul accesului în perimetru, soluțiile de supraveghere video cu AI încorporat oferă si alte beneficii, cum ar fi monitorizarea școlilor după și înainte de ore sau în timpul weekend-urilor când pot să aibă loc activități extracurriculare. Sistemele pot să monitorizeze fluxurile de persoane și autovehicule și să permită doar persoanelor și autovehiculelor autorizate să pătrundă într-o anumită zonă. Soluțiile bazate pe AI eficientizează sistemele care nu sunt monitorizate în mod activ. Fluxurile video sunt analizate în timp real și alarmele pot fi generate doar dacă există probleme.

Caz de utilizare: Controlul parcărilor ilegale și al zonelor cu acces interzis din cadrul școlilor

Când un autovehicul intră într-o zonă cu acces restricționat din cadrul școlii, sistemul video capturează o imagine cu autovehiculul respectiv, oferind automat informații semnificative despre acesta.

Sistemele ANPR (Automated number plate recognition) identifică numerele de înmatriculare ale mașinilor care trec prin poarta unei școli și pot să genereze o alarmă dacă un astfel de număr aparține unei persoane de pe o listă cu persoane aflate în urmărire. Tehnologia poate fi folosită și pentru a vedea dacă sunt respectate regulile, de exemplu dacă doar mașinile înregistrate pentru un anumit loc parchează acolo. O abordare mai avansată ar presupune tehnologii de indentificare duală – recunoașterea numărului de înmatriculare și a feței șoferului – pentru un nivel suplimentar de securitate.

Sistemele video cu detecție a parcărilor ilegale pot defini o zonă în care sunt interzise mașinile. Dacă orice mașină intră în acea zonă, camera va fi activată și va colecta dovezi (de exemplu, imaginea cu mașina, numărul de înmatriculare, când s-a întâmplat etc.).

Caz de utilizare: Controlul zonelor cu acces restricționat și acces permis doar autobuzelor

Camerele concepute pentru monitorizarea traficului care au și tehnologie deep learning pot să identifice și să clasifice autovehiculele. Practic, pot să distingă între autovehiculele de dimensiuni mici și mari, și mai pot să detecteze modelul și culoarea unui autovehicul. De exemplu, e posibilă diferențierea între mașini și autobuze pentru zonele destinate exclusiv autobuzelor. În prezent, astfel de camere sunt folosite preponederent pe străzi publice și pe autostrăzi, dar posibilitatea există și pentru școli.

Sistemul poate de asemenea să captureze imagini și să producă alarme dacă autovehiculul merge în direcția în care nu ar trebui să meargă, cum ar fi pe străzile cu sens unic.

Caz de utilizare: Recunoașterea facială la intrările în școli

Recunoașterea facială poate fi folosită la intrările în școli și la porți pentru a identifica persoane suspecte despre care se știe și care încearcă să intre în clădire. Tehnologia ‘Blacklist alarm’ generează o notificare dacă intră un suspect.

Claritatea are o importanță deosebită în identificarea fețelor, iar camerele care asigură WDR (wide dynamic range) fac față provocărilor cum ar fi cazul în care lumina din spatele unei persoane care intră e mai puternică decât lumina ambientală din interior.

Sistemele de recunoaștere facială pot fi folosite și în interiorul clădirilor școlilor, de exemplu la intrarea în clădire sau în bibliotecă pentru a permite doar elevilor și personalului să intre.

Camerele de people counting pot fi folosite în sălile de masă și în biblioteci pentru a oferi rapoarte zilnice și lunare legate de fluxurile de persoane și pentru a înțelege care sunt „orele de vârf” pentru a modifica procesele de lucru în funcție de acest aspect.

Soluție unificată în combinație cu variate aplicații

Fluxurile video de la toate camerele pot fi gestionate, urmărite și stocate într-un centru de securitate autorizat, localizat în cadrul școlii sau în afara acesteia. În general, personalul care se ocupă de securitate poate accesa videourile de supraveghere în variate moduri, printr-un desktop, laptop sau prin dispozitivele mobile. Această flexibilitate le ușurează munca. De exemplu, un gardian poate să urmărească fluxurile video pe telefon în timp ce patrulează zona.

Deseori, sistemele de supraveghere video din cadrul școlilor nu sunt monitorizate. Personalul are atribuții mai importante decât să stea permanent în fața unui monitor, iar observarea incidentelor sau a potențialelor incidente atunci când acestea apar pe ecran e dificilă fără un grad mărit de atenție continuă. Modul acesta de monitorizare, obositor și cu potențial ridicat de erori, poate fi acum înlocuit cu sisteme mai inteligente care generează alarme doar când există ceva de văzut.

O barieră de apărare pentru un mediu de învățământ mai sigur

Sistemele pentru maximizarea securității în școli includ camere dedicate, de performanță ridicată, pentru capturarea evenimentelor, NVR-uri pentru înregistrarea și stocarea evenimentelor și o platformă de management video centralizată care să unifice sistemul. Tehnologiile AI și deep learning automatizează procesele legate de securitate și oferă informații folositoare în timp real care includ mai mult decât imaginile video.

Implementarea unor astfel de tehnologii asigură un nivel mai ridicat de securitate în cadrul școlilor, împiedicând pătrunderea pericolelor în mediul de învățământ.

 

Articol original

Spor la proiecte!

Alina

 
Secpral utilizează fişiere de tip cookie pentru ca oferta noastra sa fie relevanta respectiv pentru a personaliza și îmbunătăți experiența Dvs. pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru va rugăm să alocati timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmati acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Sunt de acord
Website-ul este in lucru in vederea imbunatatirii experientei dvs.
Va multumim pentru intelegere.

OK